13 Şubat 2009 Cuma

Lovers Art Print by Danny Hahlbohm
BÜYÜK AŞKIM

Hatırla Paylaştığımız Günleri
Hatırla orada olduğum zamanı
Söylediğin her kelimeye inandım
Bir Çocuk gibi kaybettim kendimi

Gece yada Gündüz olması Farketmiyordu
Sadece yanımda olmanı istiyordum
Ay Yükseldi ve Güneş Battı
Sen Hala Buralardaydın

Hatırla geçirdiğimiz geceleri
Nasıl Öpüştüğümüzü ve birbirimize sımsıkı sarıldığımızı
Her şey Güzel bir rüya gibiydi
Sen Benim şimdiye kadar gördüğüm en tatlı kadındın.

Nerden Bilebilirdimki Aşkımızın bir şansı daha olmayacağını
Gitmek zorunda kalıp bu harika aşkı bitirmek zorunda kalacağımı
Şimdi çok üzgün ve karamsarım Burada sen olmadan ne yapabilirim

Ben onu kalbimin derinliklerinden severdim
Zamanın Akıp gittiğini farkedemezken
Şimdi ayrı yaşıyoruz
Seninle geçen günlerime Şükredip Sımsıkı Sarılıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder