7 Şubat 2010 Pazar


http://www.yeniresim.com/data/media/71/www.yeniresim.com_-_lke_Resimleri_-_talya_-_Portofino.jpgAŞKI PORTOFİNO'DA BULDUM

Aşkı Portofino'da buldum
Çünkü hala hayallere inanıyorum
Kaderin tuhaf oyunu
Portofino'da kalbimi aldı
Sabahın tatlı büyüsünde
Deniz seni bana getirdi

Gözlerimi hafifçe kapıyorum
Ve yanımda Portofino'da
Seni yeniden görüyorum
Seni beklemekte oldugum gökyüzünün
bir köşesini hatırlıyorum
O kadar sevdiğim yüzünü hatırlıyorum
Ve öpülesi dudaklarını

Aşkı Portofino'da buldum
O öpücükleri bir daha asla unutmayacağım
yolum artık hüzünlü değil
Portofino'da aşkı buldum

Bir zamanlar Portofino'da sadece sabahları,
çanını sadece sabahları,
Portofino uyanırken çalabildigi için
canı sıkılan yaşlı bir çancı vardı
Ama o ilahi geceden sonra
Gündüz vakti çan çalarken duydular
Bizim aşkımız için çalıyordu,

Portofino'nun komşu köylerinde bile duyulan o çanı
Beni küçük ahşap dağ evine götüren kocamı görüyorum
Beni kollarında taşıyarak eşikten atlatan kocamı
Orda Portofino'da ne zaman yaşlı çancı çanını çalsa
bizim evliliğimizi bulutlara dogru haykırır, Portofino'da

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder