25 Şubat 2010 Perşembe

SENİ SEVDİĞİMİ SÖYLÜYORUM
 
kutlamak için yeni yıl değil
vermek için kalpli şekerlerle 
sarılmış  çikolata değil
ilkbahar'ın ilk günü değil
söylemek için şarkı değil
doğrusu sadece sıradan bir gün

nisan yağmuru değil
çiçek açma dönemi değil
haziran'daki herhangi bir cumartesi
olan evlilik töreni değil
fakat doğru olan tek şey var
sana söylemem gereken şu
3 kelimede gizli

 sadece seni sevdiğimi söylüyorum
   sadece seni ne kadar 
önemsediğimi söylüyorum
sadece seni sevdiğimi söylüyorum
  ve bunu kalbimin derinliklerinden
gelerek söylüyorum

yazın ortası değil
temmuz sıcağı değil
-son ayla ışıldayan yumuşak bir
ağustos gecesi değil
sonbahar rüzgarı değil
düşen yapraklar değil
henüz güneyin gökyüzünden kuşların 
gelme zamanı değil

terazi burcunun güneşi değil
cadılar bayramı değil
getirdiği neşe için İsa'ya 
teşekkür günü değil
fakat şu ki,eski olmasına rağmen yeni
-senin kalbini şu üç kelimeyle hiç 
olmadığı kadar doldurmak için

sadece seni sevdiğimi söylüyorum
sadece seni ne kadar önemsediğimi 
söylüyorum 
sadece seni sevdiğimi 
söylüyorum
ve bunu kalbimin derinliklerinden
gelerek söylüyorum 
sadece seni sevdiğimi söylüyorum
  sadece seni ne kadar önemsediğimi 
söylüyorum
  sadece seni sevdiğimi söylüyorum
  ve bunu kalbimin derinliklerinden
gelerek söylüyorum

sadece seni sevdiğimi söylüyorum
   sadece seni ne kadar önemsediğimi 
söylüyorum
   sadece seni sevdiğimi söylüyorum
ve bunu kalbimin derinliklerinden 
gelerek söylüyorum,
kalbimin en derinlerinden,kalbimin
en derinlerinden..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder