13 Şubat 2009 Cuma

KALBİM ÇARPMAYA DEVAM EDECEK

Her gece rüyalarımda
Seni görüyorum, seni hissediyorum
Bu şekilde devam ettiğini biliyorum
aramızdaki uzak mesafe ve boşluklardan
Devam ettiğini göstermek için geldin

Yakın, uzak, nerede olursan ol
İnanıyorum ki kalp çarpmaya devam edecek
Bir kez daha, kapıyı açıyorsun
Ve sen burda kalbimdesin
Ve kalbim çarpmaya devam edecek...

Aşk bize bir gün dokunabilir
Ve bir ömür sürer
Ve bir olduğumuz sürece gitmesine
izin vermeyiz


Aşk seni sevdiğim zamandı
Seni bir kere gerçekten sardığım zaman
Hayatımda hep devam edeceğiz
Yakın, uzak, nerede olursan ol
İnanıyorum ki kalp çarpmaya devam eder


Bir kez daha, kapıyı açıyorsun
Ve sen burda, kalbimdesin
Ve kalbim çarpmaya devam edecek..
Asla kaybolmayacak bir sevgi var
Sen burdasın, korktuğum hiçbir şey yok
Ve biliyorum ki kalbim çarpmaya devam edecek
Sonsuza dek bu şekilde kalacağız

Kalbimde güvendesin
Ve kalbim çarpmaya devam edecek ve edecek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder